close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להכיר דרך אתר היכרות?

מערכת שורשכח סיוון, תשעד26/06/2014

הייתם פוגשים בן זוג דרך אתר היכרויות?

תגיות:
לוגו אתר קשרים- היכרויות לדתיים

מציאת זוגיות היא משימה לא פשוטה, בכל הגילאים ובכל המגזרים. רווקים ורווקות דתיים מתחילים להרגיש את הלחץ לנישואין והקמת משפחה כבר מגיל צעיר מאוד, לחץ המגיע מכיוונם של בני המשפחה, החברים והסביבה. בשל כך, רווקים דתיים נכנסים למעגל ההכרויות מאוד מהר, בניסיון למצוא שידוך הולם. רבים מהפנויים והפנויות פונים לשדכנים או נעזרים בקרובי משפחה או מכרים כדי לקדם את התהליך, אך בשנים האחרונות אנו עדים להתווספותו של ערוץ חדש של הכרויות במגזר והוא אתרי ההכרויות לדתיים, הצצים כמו פטריות לאחר הגשם. מה מביא רווקים ורווקות דתיים לפנות לאתרי הכרויות מקוונים? ומהם היתרונות של אותם אתרים?

המגזר הדתי עובר להכרויות ברשת
עד לאחרונה, השימוש באתרי הכרויות לא היו אופציה הפתוחה בפני הקהל הדתי, בשל הרתיעה מפני השימוש ברשת האינטרנט המהווה מרחב פרוץ והסיכון שבחשיפה לתכנים לא הולמים. כיום חל שינוי של ממש בגישה, ויותר ויותר אנשים נרשמים לאתרים אלו לצורך מציאת בן או בת זוג. הגורם שהביא לפריחה בתחום הוא פתיחתם של אתרי הכרויות ייעודיים, ביניהם גם אתרי הכרויות לדתיים, המיועדים לרווקים ורווקות דתיים ושומרי מסורת המחפשים את החצי השני שלהם. לצד זאת אנו עדים גם לירידה בפנייה לשדכנים, מסיבות שונות: אכזבה מניסיונות שידוך שלא צלחו, מחסור ברווקים איכותיים או חוסר איזון בין כמות הגברים לכמות הנשים, וכן לחץ מוגזם מצד השדכנים, המפעילים שיטות הלחצה על הנעזרים בשירותיהם. לאור הצטמצמות אפיקי ההכרויות, במיוחד כשמתבגרים, הפתרון שנותנים אתרי ההכרויות ברשת הוא יעיל, נגיש, ופשוט.

יתרונות השימוש באתרי הכרויות לדתיים
אם בעבר מספרם של אתרי ההכרויות היה קטן יחסית, ורובם נחשבו כלא רציניים או שוליים, הרי שכיום חלה התפתחות משמעותית בתחום, ומספר האתרים ומספר המשתמשים בהם הולך ועולה בצורה משמעותית. בנוסף להתפתחות הטכנולוגית בתחום, אתרי ההכרויות הפכו להיות מקצועיים יותר וחלקם אף פיתחו התמחות בהתאמתם לנישות מאוד ספציפיות ולקהלי יעד ממוקדים. כך למשל ניתן למצוא היום אתרי הכרויות לסטודנטים, אתרי הכרויות לצמחונים או טבעוניים, לגרושים, לגיל הזהב ועוד. בהתאם, ניתן למצוא כיום שפע של אתרי הכרויות לדתיים, הפונים לקהל הדתי ושומר המסורת בישראל.

בבסיסם, אתרי הכרויות אלו דומים לאתרי ההכרויות הכלליים, אך ישנם כמה הבדלים מהותיים ההופכים אותם למתאימים יותר לשימושו של הקהל הדתי. מלבד היותם אתרים שומרי שבת, אתרי הכרויות לדתיים מקפידים על אופי התכנים המופיעים באתר, ומפעיליהם דואגים שלא יופיעו בהם טקסטים לא הולמים או תמונות חושפניות. הבדל נוסף הוא אפשרויות החיפוש והסינון באתר, המאפשרים חיפוש לפי פרמטרים החשובים לקהל המבקרים בו, כמו למשל- זרם דתי, סוג הכיפה, סוג כיסוי הראש, מידת הצניעות, תדירות התפילות, השכלה ועוד.

יתרון נוסף של אתרי הכרויות לדתיים הוא שהם מכילים מאגר גדול מאוד של רווקים ורווקות דתיים, מכל רחבי הארץ, המחפשים קשר רציני. ההיצע הרחב מאפשר למעשה גישה למאגר גדול מאוד של אנשים שבעבר אולי לא היו מוצאים דרך להכיר זה את זו. יתרון ברור נוסף של אתרי הכרויות לדתיים הוא מידת הרצינות של המשתמשים: לנרשמים לאתר ברור שהמטרה היא מציאת קשר ארוך טווח שיוביל לנישואין והקמת בית ומשפחה, עובדה המקלה על החיפוש ומונעת בזבוז זמן מיותר.

אתרי ההכרויות לדתיים של ימינו הולכים ומתפתחים מדי יום ומפעיליהם פועלים רבות כדי לשפר את חווית המשתמשים בהם וכדי להתאים אותם ואת התכנים המופיעים בהם לקהל היעד, תוך הקפדה על העלאת רמת הדיוק של ההתאמות. כיום ידוע לנו שאתרי הכרויות היא דרך אפקטיבית מאוד למציאת בן או בת זוג, מה שמסביר את הפופולריות ההולכת ועולה של אתרי ההכרויות באופן כללי ואתרי הכרויות לדתיים בפרט.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה